تفاوت اعاده دادرسی کیفری و حقوقی

گروه وكلاي آسايش گستران با در اختيار داشتن كادري گسترده از وكلاي پايه يك و قضات بازنشسته و اساتيد دانشگاهي در سراسر ايران و كشورهاي زيادي ميتوانند تامين كننده آسايش حقوقي شما هموطنان ارجمند باشند . هسته مركزي حقوقي موسسه آسايش گستران در سه كميسيون حقوقي ، كيفري و خانواده انجام وظيفه مينمايند ، به نحوي كه پرونده هاي ارجاعي ، در كميسيون مريوطه مطرح و پس از تعيين استراتژي ، توسط وكلاي مربوطه پيگيري ميشود و در تمام مراحل قضايي پرونده توسط مسئولين كميسيون بر حسن جريان امور نظارت ميشود .

تفاوت اعاده دادرسی کیفری و حقوقی

۹۷۷ بازديد

تفاوت اعاده دادرسی کیفری و حقوقی

اعاده دادرسی چیست و تفاوت میان اعاده دادرسی کیفری با اعاده دادرسی حقوقی در چیست؟! شرایط استفاده از این روش چگونه است؟ اعاده دادرسی اصلی با طاری چه فرقی می کند؟ در این مطلب“تفاوت اعاده دادرسی کیفری و حقوقی” سعی براین داریم به اکثر سوالات رایج در مورد اعاده دادرسی پاسخ دهیم…

توجه: شما می توانید سوال خود را از وکیل متخصص اعاده دادرسی بپرسید ⇐ ⇐ (88403987- 021)
تفاوت بین اعاده دادرسی کیفری با اعاده دادرسی حقوقی

اعاده دادرسی چیست؟

چنانچه حکم دادگاه بر علیه شخصی صادر شود و آن حکم قطعی باشد متهم می تواند با طبق قانون و شرایط درخواست اعاده دادرسی کند.اعاده دادرسی یک شیوه بسیار فوق العاده برای شکایت از احکام می باشد تا مجدداً پرونده در مرجع صالح رسیدگی شود.هدف قانون گذار از وصف این قانون این است که عدالت اجرا شود و اگر متهم در طی اجرای حکم به مدارک جدید دست پیدا کرد که میتواند بی گناهی خود را ثابت کند این فرصت بهش داده شود.

به این صورت که دادگاه از حکم قطعی سابق بازگردد، به دلیل اینکه متقاضی مدعی است صدور آن رای از روی اشتباه بوده و دلایل جدید اجازه نمیدهد که چنین حکمی اجرا شود.
ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.